مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-28سياسي

فارس من|تجمیع دانشگاه صنعتی هویزه با هدف ارتقاء شاخص ها صورت گرفت


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه الحاق دانشگاه صنعتی هویزه به دانشگاه شهید چمران اهوازبه نفع آن است، گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی مؤسسات آموزش عالی در حال توسعه ادغام آن ها سبب می شود از ظرفیت دانشگاه های معین استان به منظور ارتقاء شاخص های خود بهره ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سامانه فارس من   هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه اندازی  شده است و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

، مصوبات ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور و سند راهبردی آموزش عالی در برنامه ششم توسعه است.

وی افزود:و به منظور ارتقاء کیفی، تعیین و تثبیت برنامه های کمی، مأموریت گرایی دانشگاه ها، متناسب سازی رشته ها با نیازها، استفاده بهینه از منابع، به اجرا درآمده است.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در این طرح  با توجه به محدودیت منابع مالی مؤسسات آموزش عالی در حال توسعه امکان دستیابی به شاخص های لازم را ندارند به همین دلیل با ادغام آن ها از ظرفیت دانشگاه های معین استان به منظور ارتقاء شاخص های خود بهره می برند.

خواجه بیان کرد: تعداد رشته ها، نسبت استاد به دانشجو، زیرساخت های فیزیکی، فضاهای آموزشی، کیفیت علمی و میزان نیاز منطقه، استان و کشور به این مؤسسات از جمله ملاک هایی هستند که در طرح الحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|تجمیع دانشگاه صنعتی هویزه با هدف ارتقاء شاخص ها صورت گرفت

فارس من|تجمیع دانشگاه صنعتی هویزه با هدف ارتقاء شاخص ها صورت گرفت